27 Ocak 2010 Çarşamba

KÜÇÜK HANIMLAR İÇİN BİR ELBİSE DAHA :)









bana hitap etmediği halde okuduğum iki kitap



3 .sınıfa giden oğlum kitap okumaktan oldukca soğumuştu nasıl sevdireceğimi bilemezken ,okullarında idareci ve öğretmen olan duran çetinin teşvikiyle yeniden kitap okumaya başladı.bunda yazarın şahit oldukları ahlakı da çok önemli bence ve oğlum hayatı boyunca kendisine minnattar olacak.



bende oğlumun ısrarıyla yazarın imzaladığı iki kitabını okudum



fakat kırmızı kardelenleri okurken sigara dumanına boğuldum,her hikayede hiç kullanmadığım halde sigara içmiş kadar oldum.maksat gerçek hayat kesitlerini kitlelere ulaştırmak olsada,yapılanı tasvip etmiyorum.



yolun sonu; çok sade bir roman,romanın beni çarpan tek noktası insanın henüz yolun başındayken birden yolunun sonlanması.hayatın kısalığı...



portakal kızım' ı 7.sınıfa giden kızım çok beğendi.tavsiye ediyor.



ne gördüğünüz nerden baktığınızla alakalı,ne aldığınızda alıcılarınızın açıklığıyla.



sizin ne verdiğinizden ziyade ,alıcının durumu önemli galiba.




2 yorum:

  1. harika bir elbise, ellerine sağlık. kumaşa da ayrıca bayıldım. kitap tahlilllerini de bir solukta okudum arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. beğendiğine çok sevindim sevgili hilal

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...