9 Şubat 2010 Salı

ANNE BENİMLE OYUN OYNARMISIN


anne bulaşık ne zaman bitecek,anne bittimi?
anne onu sonra katlasan,çamaşırı sonra assan olmazmı
anne bu gün yemek yapma,ne olur azıcık bizimle oyna
anne işin bitince bana masal okurmusun
anne evi sonra süpürsen,tamam anneciğim az kaldı,az kaldı birazdan geliyorum ,şu işide hallediyim ,bitti bitiyor bittttiiiii, ben geldiiiim?

GELDİN AMA GEÇ KALDIN ANNESİ ...ÇÜNKÜ HEPSİ BÜYÜDÜ.ARTIK SENİN MASALLARINA İHTİYAÇLARI YOK...ARTIK ONLARLA SAKLAMBAÇ OYNAYAMASSIN ,EVCİLİK GEÇMİŞTE KALDI...BİTMEYEN DÜNYA İŞLERİNİN PEŞİNDE KOŞARKEN ONLARIN EN GÜZEL ÇAĞINI ÇOCUKLUĞUNU KAÇIRDIN...
ama sadece onlar mahrum kalmadı oyun zevkinden sende mahrum kaldın onların eğlenceli oyunlarından ve onları daha iyi tanıma şansından.
çocukla anne ilişkisinde çok önemli bir alandır oyun.sadece çocuğun ruhsal gelişimine katkıda bulunmakla kalmaz çağın ahtapotu stresten ve depresyondanda anneyi korur (allahın izniyle).onlar büyürken çok şeye yetişmeliyiz biliyorum ,ama öyle hızlı büyüyorlarki galiba önce onların bu hızına yetişmeliyiz....
onlaruyurken
26.10.2006
</<>

1 yorum:

  1. dün keşfettim bloğunuzu. Geriye doğru okumaya başladım yazılarınızı. Benim de iki yavrum var. Çok zevk alarak, düşünerek, umarım hayata da geçirerek okuyorum. Yüreğinize sağlık.
    hatice

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...