15 Şubat 2010 Pazartesi

ÇOCUĞUMUZA YENİ KARDEŞ GELECEKSE,ONLARI İYİ HAZIRLAMALIYIZ YENİ KARDEŞE




merhaba ben geldim, senin yerini almaya,artık annen ve baban hep beni sevecek.bana yeni ciciler alacaklar seni anaokuluna yada kreşe aaa belkide sokağa atacaklar.artık oyuncakların benim olacak,bak gördünmü yatağınıda bana verdiler.sen pe çocuksun,o yüzden beni getirdiler dünyaya.bak annen sana nasılda kızdı beni almak isteyince ,parmağını ağzıma değdirince nasılda panik oldu.aa papucun nerde damamı atmışlar yazıık,ha ha ha,agucuk...
======================================================
evet artık annem hep onunla ilgileniyo,yatağımıda ona verdiler ben büyümüşümde hıh,hani beni çok seviyorlardı bana niye artık çok kızıyorlar bağırıyorlar,hep kucağında hep kucağında.baak şimdide bezini değiştiriyor,kaka yapmış ama onu yinede seviyor acaba bendemi yapsam kakamı üzerime,belki yeniden bebek oldum diye beni sever .belki sütünden banada verir ,bende çok çok kucağında kalır,hep annemin gözlerine bakarım.yine eskisi gibi bağrında uyutur beni.nereden çıktı bu ana okulu,beni artık istemiyorlarmı.hem ben bebeğin bezini değiştirmek istiyorum annem olmaz diyor ,mamasını veriyim diyom ay o daha bebek diyor,nefes borusuna kaçarmış,bari kucağıma alıyım yoo düşermiş,ama ben çook şıkıldım artık benimle oyun oynamıyorlar,annem hep yorgun,geceleri uyumuyor.babamda hep yorgun,çünkü bebek gelmiş daha çok para kazanmalıymış.kaka bebek sen gelmeden önce biz çok mutluyduk,onu istemiyorum.....
ONLARuyurken
26.10.2006






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...