12 Mart 2010 Cuma

...


16/10/2006 - ÇOCUKKEN VERİLEEN NASİHATLAR İNSANIN AKLINDAN HİÇ ÇIKMIYOR,HELE
elinde harika bir toka duruyordu ,kendinden on yaş küçük kız kardeşinin saçlarını okşadı ve
-biliyormusun ?bu tevekkülümün ödülü... dedi.ve anlatmaya başladı
- ilk okul kaçtı hatırlamıyorum,sınıfa kocaman bir kutu toka getirmişler herkes istediğini seçsin demişlerdi.bütün kızlar saldırdı,bense bir eşya için öyle saldırmaktan(hırslanmaktan )utandım.dedim ki zaten benim nasibimde ne varsa o kalacak bana...herkes alacağını aldı gözleri kararmıştı canlarımın ellerinde ki tokaları görünce hayal kırıklığına uğradılar.çünkü hırs gözlerini kör etmişti.ben kutuya yöneldim birde baktım aman allahım en güzeli bana kalmış.hepsi bana gıpta ile baktılar ,umarım hırsın gözü nasıl görmez ettiğini onlarda anlamışlardır...
ondandır ablacığım hayatta mücadele edilmesi kopartılması gereken çok şey vardır ama,bazı konular sadece imtihandır kendini paralasanda sonucu değiştiremessin. işte bu durumlarda sadece sabredip sonucu beklemek lazım.
,küçük bir kızdım ablacığım sen bunu anlattığında,ne zaman bir alış verişe çıksam ,ne zaman bir şey paylaştırılsa ,biliyorum ,sadece benim olan gelecek bana,dünyalık bu tarz şeylerde yapılan hırsın insanın gözünü nasıl kör ettiğini sen öğrettin bana .
çocukken verilen nasihatlar insanın aklından çıkmıyor hele birde büyüklerinin sadece dilinde değil hayatında yer ettiğni görürse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...