26 Temmuz 2010 Pazartesi

Düşün Ve Başar Muhammed Bozdağ

Bu kaçıncı kişisel gelişim kitabı bilmiyorum ,zaman zaman soruyorum ,bu alanda bu kadar kitap bana ne kattı diye.
İnsanın her zaman ,hatta yaşamak için bile motivasyona ihtiyacı var mesleğiniz veya hayattaki yeriniz ne 0lursa olsun.
Düşün ve Başar her haliyle tam bir kişisel gelişim kitabı.Yazarın bazı düşünceleri benim hayat anlayışıma uymasada kendisine çok teşekkür ediyorum.
''Düşüncelerimiz yaşayacaklarımızın çekirdekleridir.''
''Herkez insanlığı değiştirmeyi hayal eder ama kimse kendini değiştirmeyi düşünmez.'' Tolstoy
''Bazılarında sorun bir saplantıya dönüşüyor.Bedenlerinin bir defa yaşadığı problemi hafızalarından çağırıp defalarca ruhlarına yaşatıyorlar.''
'' Bildiğini sanmak bildiği ile yetinmektir.Öğrenmeyi durdurmaktır.''
''Bizi zorlayan iş büyük olan iş değil, nasıl yapılacağını bilmediğimiz iştir.''
''Mutluluk güzellikler içinde doğanların değil, çirkinliklerin bile güzel yanlarını keşfedebilendir.''
''Evrenin bize anlattığını değil, bizim evrenden anladığımızı yaşıyoruz.Herkez evrensel dili kendi tercümesine göre yorumlar.''
''Eğer başarmak istiyorsanız uyku kaçırıcı bir arzu şart.Rüyalarınıza girecek kadar istemiyorsanız hayelleriniz gerçekleşmez.Almaya hazır olmadığınız size verilmeye hazır değildir.''
''Başaranların mazereti yoktur, mazereti varsa mücadele yoktur.''
''Rahata düşkünlüğümüzü mazeretlerle maskeliyoruz.Gücünüzün tükendiğini sandığınız yer bir adım daha direnirseniz kurtuluşun aniden kolunuzdan tutacağı yerdir.''
....
bütün gün bu kitaptaki bu ve benzeri cümleler kafamda dönüp duruyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...