12 Eylül 2010 Pazar

çanta,ahşap tepsi ve şuan okuduğum kitap

bayram için kızıma çanta diktim süsleme ona ait içkısmını resimleyemedim ama fermuarlı ayrı bir bölmesi var üzerinde kullanılan düğmler çantayla kullandığı çeketinin yedekleri kullanırken uyumlu oldular...
arkadaki ahşap tepsi deki peçete transferi olan güzel tepside candostumun kursta yaptığı ikinci ürünü
ve yeni okumaya başladığım alanında bir ilk olduğunu öğrendiğim bir kitap tabii bunu okuyunca göreceğim.bakalım idda ettiklerikadar varmı:)

6 yorum:

  1. Masallah diyerek baslamak istiyorum...Bayagi ozendim vallahi.Zordur tabi ki cok cocuk ama guzeldir, neselidir, keyiflidir...Buyuduklerinde eminim daha bir hozunuza gidecek Allah bagislasin...Hemde dikis ayni zamanda kitaba da zaman ayirmaniz muthis dogrusu..Sizi tum kalbimle tebrik ediyorum...Ornek bir annesiniz...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sevgili tespih taneleri,
    güzel sözleriniz için çok teşekkürler,ziyaretiniz beni çok sevindirdi ,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar
    emek verilen herşey güzel bence elinize sağlık
    benimde beşi bi yerdelerim var bu arada bloğunuzu okurken kendimi evimde gibi hissettim,sık sık görüşmek dileğiyle inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin utkunun annesi,
    kendini evinde gibi hissetmen beni çok mutlu etti
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ne iyi ettinizde uğradınız teşekkürler ziyaret için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık, çanta dikmek hiç de kolay iş değil ama senin gibi dikişten anlayan biri için kolay olmuştur eminim. tepsi de çok hoş arkadaşının ellerine sağlık. kitabı da hemen temin etmek istiyorum tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...