14 Kasım 2010 Pazar

gençlerle başbaşa(ail fuad başgil)



bu kitapla tanıştığımda henüz 13 yaşındaydım
ve o zamandan beri her ihtiyaç hissettiğimde okuyorum.
ve ne zaman kişisel gelişim üzerine bir kitap okusam,ali fuad başgilin;

"gökkubbe altında yepyeni hiçbir fikir yoktur
en yeni fikir,eski bir fikrin yeni bir elbise giymiş halidir"
sözü aklıma geliyor hep...

küçük bir kitap olmasına rağmen;
"dikkat et sözlerin ve yazıların kısa açık ve manalı olsun"
nasihatine öncelikle kendi uymuştur bence.
daha çok şey yazmak isterdim ama daha sonra:)
not:
babacığım sana ait olan gençlerle başbaşa kitabını hangi arkadaşım aldı bilmiyorum,ama geri gelmedi ben kendime yenisini aldım.senin kitabın hatırasına hürmetsizlik ettim ,özür dilerim
en çokta çok eski bir baskı olmasına ve üzerindeki uzun ve anlamlı nota üzülüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...