24 Kasım 2010 Çarşamba

organlarımı bağışlamak istiyorum


KURTARIN ONU DOKTOR,YALVARIRIRM SİZE...

_MALESEF YAPACAK BİRŞEY KALMADI

tıbbın elinden artık birşey gelmez ,fişi çekmeliyiz.

_OLMAZ,henüz 25 yaşında küçük bebekleri var,daha ben ona doyamadım yavruları nasıl dayanacak.

anne çaresizliği iliklerinde hissetmişti

keşke ben olsaydım onun yerinde o yine cıvıl cıvıl yaşasaydı....

böyle aylar geçti

anne yatakta ki kızına aylarca baktı

gözü gibi sanki yeniden bebeğini büyütür gibiydi.

şimdi O yaşıyor yatağa mahkum,ama nefes alıyor ya, bu annesine yetiyor arada bir tebessüm ediyorya bazende bir kaç cümle ....

olurya bu arada tıpta bir gelişme olur.

zira giden gelmiyor

..........................

benim başka bir şansım yok dr

birdaha gelemiyeceğim dünyaya

bu benim ahiret ten önceki ilk ve tek şansım

sonsuza kadar yaşayayım demiyorum

ama tek şansımı sonuna kadarda kullanmak istiyorum.

güzellikleri yaşamak ve güzellikle gitmek istiyorum en azından makul bir sebeple...

----------------------

organlarımı bağışlamak istiyorum

benden sonra bir insanın hele hele bir kuzucuğun çaresizliğine son vermek,ne güzel olurdu.

birde doktorlara güvenebilsem.

ben ölmeden organlarım için benim tek şansım olan hayatımı elimden almaları ihtimali beni düşündürüyor.

açık açık söylüyorum ben bu konuda hiç bir dr güvenmiyorum.

hep kafamda dönüp duruyor" fişini çekmeliyiz kızınızın organlarını bağışlamayı düşünürmüsünüz?"

cümlesi birde kızın son durumu ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...