10 Mayıs 2011 Salı

köpeklere fısıldayan adam


National Geographic Channel da devamlı izlediğimiz bir program.


onlar ve ben köpekleri çok sevdiğimizdenmi program mı kaliteli bilemiyorum.


amcalarımızın üç bekçi köpeğinden sonra ailmizde köpeklerin başka bir anlamı var.


sokakta sahibinin gezdirdiği her köpeği sevmek için yalvarır gözlerle bana bakan gözlere her seferinde hayır desemde.


iş yerindeki köpeklerle doyasıya vakit geçiriyorlar:)


programı izleyenler bilir.


sezar isimli şahıs köpeklerin dilinden iyi anlayan


kendi köpek çiftliği olan ,


köpekleri ile sorun yaşayan ailelere eğitim veren,


insana insanlığını hatırlatan bir şahıs:)


her ne kadar köpekler sorunlu gibi gözüksede temel sorunun insan kaynaklı olduğunu tek bir bölümde bile çözüyorsunuz.


bir hikaye vardır hani;


babası hiç durmadan konşan çocuğuna sussun diye karmaşık bir haritayı parçalar ve oyalansın diye bunu birleştir der.


çocuk iki dakikada yapar getirrir adam hayrettedir nasıl yaptın bunu der


babacığım parçaladığın haritanını ardında bir insan resmi vardı onu birleştirince buda düzeldi...mesele insanı düzeltmek insan insanlığının gereğini yaparsa bütün dünya düzelebilirmi ne dersiniz...


neyse ...:(


eğer fırsat bulursanız mutlaka izleyin.






1 yorum:

  1. a Selim'e izlettirmeli.. zaten NG delisi.. ama evde açmayı unutuyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...