20 Eylül 2011 Salı

KERTENKELE





evet yine bir iran filmi:)




yanlız bu kez tarzı farklı.




çok güldüm:)




ilk defa komik bir iran filmi iziyorum.hem komik hem düşündürücü .




dünya o kadar kasvetliki hepimizin biraz da gülmeye ihtiyacı var . 2004 iran yapımı olan film,hapiste iken yarlandığı hastaneden molla kılığında kaçan kertenkele lakaplı bir hırsızın molla kılığındayken yaptıklarını anlatıyor.




filmi seyretmek çok zor oldu benim için zira
kaç telefona baktım,




kaç kapı açtım ,kaç defa çocuklar için böldüm kaç defa mutfağa gittim hatırlamıyorum ama ben bu filmi izlerken çok dinlendim:)



sorgusuz sualsiz teslimiyetin islam adına yapıldığında,allahın "akıl etmezmisiniz "gerçeğine ters düştüğünü bir kez daha andım.


herkese kendi dünyasına göre birşeyler alacağına inandığım bu film iran yönetim şeklindeki bazı yanlışlara dikkat çektiği için bir süre iranda yasaklanmış...







5 yorum:

  1. Komik İran filmi deyince ben de şaşırdım hani:) Ve kesinlikle katılıyorum; dünya öyle kasvetli ki gülmeye ihtiyaç var. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Biz kızımla '' lizard '' kelimesini çok severiz.

    Seyredelim, bulalım.

    Teşekkürler
    Filmsever anne Çiğdem.

    Not Müzik harika nedir.

    YanıtlaSil
  3. sevgili çiğdem hanım,ilk müzik düşler ülkesi filminin müziği ikincisi farid farjada ait bir eser beğendiğinize sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sevgili çiğdem hanım,ilk müzik düşler ülkesi filminin müziği ikincisi farid farjada ait bir eser beğendiğinize sevindim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...