23 Aralık 2011 Cuma

balon etek

iki kumaşa ihtiyacımız var. iki kumaşıda aynı boyda kesiyoruz dış kumaşa bu kez büzgü için pay bırakıyoruz..
 iç kısmını penye kullandım yada herhangi terletmeyen başka bir kumaş tercih edebilirsiniz(bu arada her iki etek dikimindede makinem penyede sorun çıkarmadı)
 sevgili dikiş dersi bloğunda kumaşta biraz büzgünün  hoş olacaını belirtmiş hemen uyguladım kesinlikle duruşu daha güzel oldu.alt kumaşı büzgü işi ve astar dikiminden sonra yukarı kaydırıp lastik için yuva dikiyor lastiği geçirip astarı kumaşa dikiyoruz 
 bu eteğin iç kısmı
inşaallah dikmek  isteyenlere yardımcı olmuşumdur


4 yorum:

  1. harika olmuş valla ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Enfes olmuş güzel arkadaşım.. ne mutlu senin çocuklarına, eşine.. huzur kokuyor burası, çok seviyorum..

    Allah'a emanet olun:)

    YanıtlaSil
  3. kumaş da modelde çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş.. kumaş seçimine ayrıca bayıldım.. bu yıl ki dileğimi buldum.. allahım bana bir dikiş makinası biraz da dikme kabiliyeti lütfen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...