14 Nisan 2012 Cumartesi

sende bir sen var

bana niyetini söyle !
 kendinin bile bilmediği gizli niyetini.
 eteğindeki biriktirdiğin taşları dök .gerekirse at kafama ama açık ol yeterki,dürüst ol!
biliyorum dürüst olmak yalan söylemeden şeffaf olmak her zaman mutlu etmez insanı ,acı versede doğru olmak yakışmazmı insan olana.
söyle gizlediğin gizleri.kendine bile itiraftan kaçtığın, ama amellerinde iyi niyetli gibi gözüksende,ne kadar hain çalıştığın gerçeğini.
zaman zaman ani çıkış ve patlamaların olmasa anlaşılması mümkün olmayan gizli  niyetlerin asla anlaşılmazdı .derdimki" o istemeden oldu niyeti o değildi".
ama artık biliyorum ,kalplerde olanı ancak allah bilir .
ben sadece  ekmek kırıntılarını takip edebilirim ve tedbir alabilirim.
keşke hepimiz yürekten samimi olabilseydik .keşke dünya bu kadar...



iyki dünyayı ebedi yaratmamış Rabbim diyorum böyle zamanlarda



1 yorum:

  1. evet evet evet.. bu dünyada daim kalsaydık felaketimiz olurdu ağlardık değil mi? ben de özellikle şu sıralar iyi ki geçici diyorum buraya..

    selamlar ve kucak dolusu sevgiler arkadaşım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...