14 Şubat 2013 Perşembe



mutlu olmak istiyorsan mutlu etmek zorundasın başkasını


filmin tamamını izleyemedim,izleyin yada izlemeyin diyemem.
 filmin mesajı neydi bilmem ama ben alacağımı aldım,galiba:)
hayat kısa bazı şeylere takılıp kalamıyacak kadar kısa.
herşeyi yaşama sevincine bir malzeme edinmek varken,mutlu olmak varken,yaşam enerjimizi mutsuzluğa harcamak niye .
mutlu olmak istiyorsan mutlu etmelisin.
iylik yapan insanın,yaşam enerjisi inanılmaz  sadece bu dünyada enerji olmuyor ahiret saadeti olacak inşaallah.iyliğin karşılığının sadece bu ikisi olduğunu düşünür teşekkürde beklemezseniz ozaman iylik iyliktir
hep iyiliği ve merhameti emreden bir ilaha inanırken,insanlara sırt dönmemizin nedenininin yaşanan hayal kırıklıkları sonucu olduğunu düşünüyorum.ve bununda bir tedavi gerektirdiğine inanıyorum.
hep iylik olsun hep sevgi olsun 
ama bunda bile tedbirli olmak zorunda insan
tıpkı filmin sonunda olduğu gibi bir sonla karşılaşmamak için...
-----------
dünyanın bütün yükü kafası üzerindeymiş gibi başını kaldırdı ağır ağır.
yeni anlamıştı dünyaya birşey vermeden hiç birşey alamıyacağını.çok küçükken öğrenmişti bir şeker almak için bile para ödemesi gerektiğini,ama yeni anlamıştı sevginin ve mutluluğun bile bir bedeli olduğunu.
 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...