26 Haziran 2013 Çarşamba

kur an meali

 müslümanım,benim kimliğim bu olmalı sadece.ne nurcu ne nakşi,ne radikal,ne şucu ne bucu.

niye bu kadar farklı kur an mealleri birbirinden.
kendimi yetim çaresiz küçük bir kız gibi hissediyorum,
sen olsaydın şimdi ,
sen burada olsaydın peygamberim,
fırka fırka olmuş ,sadece taabi olmuş akletmeyi unutmuş, kendisine inanan dediği halde kurana uyduğunu zanneden toplulukları bir araya toplar ,
yazılmış yüzlerce meal arasından" benim sizlere getirdiğim KUR AN bu demeni isterdim.dizin dibine oturmak ve günümüz inananlarını sana şikayet etmek isterdim peygamberim
allah kuran da hep akl etmezmisiniz.der tekrar der,ki "aklını kullan birileri senin yerine düşünsün diye vermedim o beyni" der adeta.
işittim itaat ettim diyen sahabeyi takip ettiğini zanneden birçok kardeşim farkında olmadan,körükörüne taabi oluyor,bazı insanlara.
ne kadar farklı kuran mealleri birbirinden,herkes kendi inancına göre delil olsun diye çevirmiş adeta.
hayat rehberim
insan olmanın el kitabı(insanlığını unutmuşlar için)
yaşam kılavuzum
tabi doğru olan meali seçmişseniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...