18 Ağustos 2013 Pazar

gezi eylemlerini mısırdaki eylemlerle bir tutmak?
bir tarafda özgürlüğü elinden alınan insanlar,demokrasi isterken darbeye hayır derken vurulanlar,
diğer tarafta bir süre önce heryerden cesetlerin çıktığı, faili meçhullerin olduğu insanların fişlendiği bir dönemden geçtikten sonra ülkeyi düze çıkaran(bir çok hataları elbetteki var benimde eleştirdiğim) bir hükümeti yıkma çabasına düşen insanlar .insanlar kendine yapılan bir haksızlık varsa elbette hakkını aramalı,demokratik bir ülkede hak aramaya ne var .ve gerçekten amaç özgürlükse ötekileşen insanların özgürlüğü elinden alındığında bu insanlar(eylemdeki genç insanları tenzih ederim ) neredeydiler.
ölen ve yaralanan kim olursa olsun üzülür insan olan,.ama geziyle mısır katliamını bir tutmak yıkmak ve yapmak arasındaki büyük farkı anlamamaktır.
birde bu rekabet niye ,ne oldu bizim vicdanımıza zulüm kime yapılırsa yapılsın müslüman onun yanında olur .
insan olan zaten oradadır.
ben inanıyorum bütün kalbimle gezi olaylarında ölenlerede üzüldü bu insanlar,oh diyen insanlığını kaybetmiştir benim inancıma göre.
ben gezi eylemlerinde dövülerek öldürülen genci gördüğümde dehşete düşmüştüm ,inanamadım bunu yapanlar insanmı diye.günlerce etkisinden çıkamadım.
gereksiz yere çok tartışıldı alaylar edildi karşılıklı,dostlar bile kavgalı oldu o olaylar sırasında,yalanlar iftiralar döndü ortalıkda.keşke bu oyuna gelmeseydik.
keşke herkes birbirini yüreğiyle dinleseydi.
insanlar ölmesin 17 sinde çiçekler solmasın,onlar kendilerinin göremeyeceği bir özgürlük için çıktıkları meydanda katledildiler.görüntüler korkunç ,sinirlerim kaldırmıyor diye izlemeyeyim diyorum ,sanki ben izlemesem dünya da katliamlar haksızlıklar duracak.
ak ve kara O BÜYÜK GÜNDE belli olacak.belkide tek tesellimiz alemlerin rabbinin adaleti... 
kimse musayı beklemesin,musa seçilip gönderilmeyecek
 musa doğulmaz musa olunur.
bizmi ?biz dünya sahnesinin sessiz seyircileri..

1 yorum:

  1. LÜTFEN AYNI TERAZİ KEFESİNE KOYMASINLAR !!!HUZURLU İKEN BELAYA DAVETTİ GEZİ

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...