13 Mart 2014 Perşembe

susuyorum

siyasi şeyler hakkında yada siyasete alet edilen şeyler hakkında bir şey yazmak istemiyorum.
zira siyasete eteği değipte kirlenmeyen varmıdır acaba,zira temiz kalanı temizlerler...
bana göre dün hz Osman ın öldürülme nedeni ne ise,,bugün siyasi olaylar için dönen dolaplarda o.
dün hz Ali ve hz Aişe için cemel savaşı ne ise,
hz Ömer in ölüm nedeni ne ise,
hz Hüseyin ve ailesinin katlinin nedeni ne ise,
peygamberimin vafatının ardından sahabenin birbirine girmesinin nedeni ne ise,
osmanlıda şehzade boğdurmanın,cellatların baş uçurma nedenleri ne ise,
Kenedi nin ölüm nedeni ne ise,
Menderes in idam nedeni ne ise,
Özal neden zehirlendiyse,
Uğur Mumcu arabasında neden katledildiyse
Muhsin Yazıcı.. neden öldürüldü ise
bu ülkeye ve diğer devletlere darbeler zulumler neden yapıldıysa,
bilirimki en ufak bir karışıklıkta evet yine birileri bir hesap peşinde .
dünya kuruldu kurulalı,makam derdinde olanlar kaosu sevenler hep vardı,malesef bizden sonrada olacak.
zira kötülüğe kıyamete kadar mühlet verildi.
konuşmak istemiyorum,adaletsiz olmaktan korktuğum için,
konuşmak istemiyorum bu kaosa bir taş da ben atmayayım diye
belki yanlış yapıyorum ama en azından kendi yanlışım.
Elif Şafak "bazen olayları daha net görebilmek için biraz zaman geçmesi gerekir"
demişti(romanlarınızda gündem varmı diyen gezi ci gence)çok politik bir cevap olsada.galiba bende onun yaptığı gibi yapıyorum
kullanılan gençleri gördükce içim acıyor,
gençleri doldurup onları birer piyon gibi öne sürenleri ,cebi dolu keyf yaparken görünce boğuluyorum kendi nefesimle.
tarihte de hep böyle olmadımı,birileri sırça saraylarında milyonları önesürüp harcarken,
kendileri güç( açılımı her ne olursa olsun)elde etmedimi.
kimimizi Allah la kandırdılar,
kimilerini adaleti getireceğiz diye sahte kaosla.
yemlediler bizi,
kiminin etinden 
kiminin sütünden
 kiminin derisinden yününden,geçindi bu üst düzey yüzleri olmayan yüzsüzler.ama hep onlar kazandı,
zira biz oyunun piyonları gerçeği gördüğümüzde hep iş işten geçmiş,
onlar çoktan koltuklarına yerleşmiş,ceplerini doldurmuş oluyorlar.
YİYİN diyorlar BİRBİRİNİZİ  YİYİN
BOĞUN diyorlar BİRBİRİNİZİ BOĞUN.
korkuyorum yine adaletin tesisi için geç kalırsak diye.
korkuyorum yine beyinlerimizin iftira ve yalanlarla,
 ellerimizin kanla kirletilmesinden...
susuyorum
ve yine susuyorum,
söyleyecek o kadar çok şeyi
ifade edecek kelime dağarcığım olmadığından...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...