15 Ağustos 2014 Cuma

iliklerimize kadar ırkçıyız

Alamanya da  en korktuğum şey bir Türk düşmanıyla karşılaşmaktı .Çocuk ruhuyla öyle çok korkardım ki ,Alman arkadaşıma ders çalışmaya gitmemi söylediğinde öğretmenm hep bir bahane bulurdum.
Zira çok korkuyordum babasının beni bıçakla öldüreceği düşüncesiyle ödüm kopardı...
Bazı tenha yerlerde türkler defolun yazısını gördüğümde hissettiğim duyguyu tarif bile edemiyorum .
Bizler yurt dışında başkalarının vatanında ne hissedersek şu an bizim misafirlerimiz olan savaş zede kardeşlerimizde onların çocuklarıda aynı histeler .
 Ne oldu bize ,hani bizler ırkçı değildik ,ne ara medeniyet atladık da onları ilkel görür olduk.
Bir kötünün yaptığını nasıl tüm masumlara maal edebiliyoruz.
Her ırkın hem kötüsü hem iyisi olduğunu ne çabuk unuttuk.
Ben anladım bizler iliklerimize kadar ırkçıyız.
Genlerimize işlemiş ırkçılık.
Hala Türk Kürt ayrımı yapıyor olmamızdan belli değilmi zaten 
onlaruyurken


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...