4 Mayıs 2016 Çarşamba

anneler gününüz kutlu olsun(!)

    Anneler gününüz kutlu olsun  ,tabi ki annelerin değil ,alışveriş merkezlerinin ,kozmetik dükkanlarının, bujiterilerin , sarrafların,gümüşcülerin eşarpcıların ve bir anneye ne alınabilecekse tüm satış noktalarının.
Özel günler adı altında müthiş bir alışveriş çılgınlığı ve yılgınlığı yaşıyoruz.
Evlilik yıl dönümü,
doğum günü,
anneler günü 
babalar günü,şu günü bu  günü derken kaptırdığımız günler gerçekten gün sahibini mutlu ediyormu acaba .Hatırlanmak, değerli hissetmek ,sevilmek ,fark edilmek,onaylanmak ,takdir edilmek,tamamen insani duygular ,anlaşılabilir.Ama bir sömürüye dönüşmüşse,artık her o günde bekleniyorsa ,bundan da olayla alakasız kişiler en çok kar ediyorsa bir daha düşünmeli.
Hediye aldığı kişinin ihtiyaçlarından, zevklerinden habersiz olacak kadar ,ruhen uzak insanlar bence birbirine hediye almamalı.(zaten kullanılmayacak bir köşede unutulacak)
İçinden geldiği gün, al hediyeni,severek isteyerek ,bu tam onluk,evet onun buna ihtiyacı var dediğin gün...
Hediye; seni seviyorum ,takdir ediyorum ,varlığın benim için çok önemli ,hayatımda iyi ki varsın demekse ,ifade edilmek istenen duygular bunlarsa ,bunlar para harcanmadan da anlatılması mümkün duygular.

not:Yine de sevdiğini kazanmak arada ki ulvi duyguları güçlendirmek için ,bu günleri vesile edenleri saygıyla selamlıyorum.Benim düşüncem sadece beni bağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...