10 Mayıs 2016 Salı

Kürk Mantolu Madonna Ve Sabahattin Ali

 Bu güne kadar okumayışıma hayıflandım ,fakat tamda kitaplardan koptuğum bir  zamanda okumam büyük lütuf...
Çok güzel bir dili var ,insana dair tesbitlerini sevdim.
Uzun cümleleri bile  o kadar anlaşılır ki işte yazar olmak bu dedim.
Hayatınızın  kötü bir  zaman dilimindeyseniz sonra okuyun:)
Sadece bir şey beni tereddüt ettiriyor,hayatta bunlar yaşanıyor bile olsa ,alkol ,gece hayatı ve benzeri hatalar genç çocuklar için teşvik edici olabilir mi?
Bende ne diyorum ,dünya da ahlaksızlık nehir olmuş akarken,bu kitaptaki ne kadar basit kalıyor..
Sabahattin Ali den Kuyucaklı Yusuf dan devam etmek istedim, fakat ne kadar seversem seveyim bir yazarın kitaplarını aynı zamanda okumak doğru gelmiyor bana. Sadece belli bir yazarla hayata  bakmak değil bize lazım  olan,onun gibi düşünmek ,onun gibi algılamak değil ,önemli olan.
Benim nasıl sindirdiğim ve bana ne kattığı bana lazım olan.
Şimdi yeni bir hazine sandığında sıra...
Bakalım sandıktan çıkanları nerede harcayacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...