4 Ağustos 2016 Perşembe


Hiç kimseye birşey olmamış ,ülke ihanete uğramamış gibi.
Hiç kimse ölmemiş ,kimseciklerde adeta bir çizik bile yokmuş gibi,hissetmek  istiyoruz,zira devamlı bu üzüntüyle yaşamak, hayata devam etmek mümkün değil.
Ben gündelik hayata yeniden dönmüş gibi görünen ,insanların gözlerinde ,ölenlerin acısını ,o melun günde yaralananların mahcubiyetini görüyorum.
Vatanını ve insanını sevenlerin yaşadığı bu ağır travma ,nasıl aşılacak yakınlarını kaybedenlerin çektiği acı nasıl dindirilir bilemiyorum ama ,bidiğim birşey var dillerden 15 temmuz düşsede gönüllerden asla silinmiyecek.
Her gün yine asker , polis ve sivilimiz ölürken ,adeta hayatımızın bir parçası olmuşken,biz nasıl gerçek anlamda normale dönebiliriz bilemiyorum..

2 yorum:

  1. Öncelikle blogunuza verdiğiniz emek ve paylaşımlarınız çok güzel iyi ki uğramışım size katılıyorum yaşananlar unutulmayacak olsa da bir şeyi çok iyi gördük biz vatan için tek yürek olmayı en iyi bilen milletiz bundan sonra her şeyin daha güzel olacağını inanmak en iyisi olacaktır.Esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler.
      Dediğiniz çok doğru herşeyin güzel olacağına inanmak en doğrusu .sevgiyle kalın

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...