16 Şubat 2008 Cumartesi

ANNE KUCAK KUCAK:)



annelerin için bebeği doğuncaya kadar güvenle taşımak kadar, doğduktan sonrada güvenli taşımanın önemi malum...
gerek iş yaparken ,gerek günlük hayatın yoğun temposu arasında ellerim iptal olmadan bebeğimi nasıl taşırım diye düşünüyorsanız,bu siteye uğrayın.daha önceden kullanılan ana kucağı kangurular bele ve sırta nasıl baskı yapıyor kullananlar bilir.


ben sitedeki ürünleri şimdilik alamayacağım için ,evdeki 6metrelik kumaşı aynı teknikle dolayıp kullanmaya başladık ... siteye ve bu tekniği keşf eden kişiye çok teşekkürler




3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bebeğimi taşımak için kumaş kullanıyorum. Kumaşla 2 yaşına kadar bebeğinizi taşıyabiliyorsunuz. Ayrıca evde de birşeyler yaparken sırtıma alabiliyorum. Gerçekten süper birşey...

    YanıtlaSil
  3. valla süpermiş. Ben de oğlumu taşımakiçin eski bir hırkamı, kanguruya benzer sepet şekline sokmuştum :)) Bu yöntem de çok hoşuma gitti. Bir dahakine inşallah.
    Sevgiler
    Hülya

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...