22 Nisan 2010 Perşembe


25/7/2008
kaç (gerçek)dostun var
iyi bir dostun olsun hayatta oğlum dedi babası,sır verdinmi koruyacak,zor zamanında sana sahip çıkacak.
oğlu güldü ,olmazmı ?ben çok şanslıyım bir sürü dostum var.
öyle değil dedi babası ,aranız bozulsa ,düşman bile olsanız seni satmayacak.
dostlarına sonsuz güveni olan oğluna babası arkadaşlarını bir sınavdan geçirmesini söylemiş.ertesi gün oğul arkadaşlarına aslı olmayan çeşit çeşit sırlar vermiş.daha sonraki günde hepsiyle sudan sebeplerle tartışmış kavga etmiş,yalancıktan aralarını bozup hakaretler etmiş.
günler içinde aslı olmayan sırlarını ordan burdan duymaya başlamış.yüreğinde herkes elenmiş ,bir arkadaşı hariç herkes ihanet etmiş.
ona gitmiş
sana bunca hakaretime ,seni aşağılamama rağmen neden benim sırrımı korudun ?
babana söyle:) biz arkadaşlığmız bozulsada sırlarını satmayız demiş
adam anlamışki herkes dost olamaz ve dost senin yüreğini bilendir...
bu hikaye böyle değil ,kelimelerini değiştirdim yeniden yuğurdum tadını bozmadan ,mesajını yakmadan fırında pişirip sunuyorum benim gönül mutfağımdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...