22 Nisan 2010 Perşembe


anneciğim ,

benim hep böyle kalacağım sanıyorsun şimdi sen,
günün çok yoğun biliyorum ,
ama ne olur sarıl bana ,son kezmiş gibi .çünkü ben ,biraz sonra yaşımın bu dakikasını bir daha yaşamıyacağım .bana bir şeyler öğret ,çünkü ben birazdan şuan ki gibi algılamıyacağım.
öp beni anne cennet kokulum diye çünkü ben biraz büyüdüğümde böyle cennet kokmayacağım .biliyorum ben senin heer zaman küçüğün olarak kalacağım ,ama ben büyüyeceğim anne,hep böyle kalmayacağım...
-----------------
henüz vakit varken sarılmalıyım dedi anne,
vakit varken dinlemeliyim onları,söylemeliyim duymaya muhtaç oldukları sözcükleri...uzun uzun baktı anne ONLARA birazdan hayatın yoğun temposuna döneceğini bile bile.

2 yorum:

  1. merhaba...
    cook sicak icten bi yazi gozlerim doldu...
    iyi geceler.

    YanıtlaSil
  2. sevgili pınar
    samimi duyguların için çok teşekkürler
    tüm güzellikler seninle olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...