30 Kasım 2012 Cuma

kimseye imrenme...

konuşmak sanattır.
hele hele karşı taraftaki dinleyeni sıkmadan meramınızı  tam anlatabiliyorsanız siz ödüllük bir sanatçısınız .
anlaşılan insanlar, hep iyi anlatan insanlar olmuştur,
onlar her zaman dertlidir hayatın yükünü adeta hep onlar çekmiştir, hep onlar öteki olmuştur.
 peki ya anlatamayan, meramını doğru dile getiremeyen, harfleri sanatçı estetiğiyle kullanamayanlar.
anlatamadıkları için anlaşılamamışlardır.
"dert söyletir" diyerek, konuşmayan özel hayatı paylaşmaktan  kaçınan insanlara dertsiz nazarıyla bakıp onların hayatını kıskananlar,dertli ve dertsiz insan arasındaki ince çizginin konuşmak olduğunu anlasınlar.
hayat boyu,mükemmel hayatı olduğu söylenen insanların ,hayatlarına imrenmedim hiç bir zaman.
 zira biliyorum burası dünya ve burada insanların en şanslısı gibi görünenlerin bile yüzlerce sorunu var.
mükemmel hayat yok.
kimse eşit şartlarda doğmuyor,
kimse aynı imkanlara belki sahip olamıyor.
ama eminim artık
bir şeyler yapmak için herkesin kendine göre artı ve eksileri oluyor.
başkasında imrendiğin bir artıya  karşılık bak bakalım allah sana ne vermiş...
bekleme şimdi bak zira bazen güzel şeylerin kıymeti ancak kaybedilince biliniyor

2 yorum:

  1. Çok güzeldi çok keyif aldım okurken, kimi yerleri iki kez okudum hatta..

    " zira biliyorum burası dünya " bu işte...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazmışsın anne :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...