13 Aralık 2012 Perşembe

nun masalları(nazan bekiroğlu)

öncelikle yazardan özür diliyorum .zira onu anlayamadığımı ,bu anlamdada kendisine haksızlık ettiğimi düşünüyorum.
sanki yazarken yazılarında kaybolmuş ,çıkmak için çırpındıkca batmış gibi geldi bana.
ilk hikayelerde
hattatın, genç kalfanın ve mezarlık bekçisinin aşkı nı okurken iskender palayı okur gibi oldum.
belkide aşk konusunu bu kadar yoğun kitaplarda işlenmesinden hoşlanmadığımdan oldukca sıkıldım .
cümleler ağırdı yada ben hafifim bilemiyorum:)
anlamadığım zamanlarda
hattatın yazdıklarını sadece padişahın anlaması, bu anlamda kendimi osmanlı halkından sıradan biri gibi hissettim.
yoğun duygular hissettim,zira cümleler derin anlamlar içeriyordu,kitapta yazarın olay kahramanlarıyla olan diyalogları hoştu..ama ben bu kitaptan ne almam gerektiğini anlayamadım.
zorda olsa bitirdim

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...