16 Mayıs 2016 Pazartesi

Küçük Prens

"Ben her yeri gördüm"dedi Küçük prens."Kimsecikler yok"
"Ozaman sen de kendini yargılarsın.En gücü de budur zaten.Kendini yargılamak başkalarını  yargılamaktan çok daha güçtür.Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir."
"Ben kendimi nerede olsa yargılarım.Bunun için buraya yerleşmem gerekmez"
"Hımm!" dedi kıral,"gezegenimin sınırları içinde yaşlı bir farenin yaşadığını gösterir bir sürü kanıt var elimde.Geceleri sesini duyuyorum.Onu yargılarsın.Ara sıra ölüm cezası verirsin ona.Senin adaletinin pençesinde kalır.Ama tutumlu davranmalı, her seferinde onu bağışlamalısın.Çünkü yargılanacak bir o var elimizde."
"Ben ölüm cezası vermekten hoşlanmam. En iyisi kalkıp gitmeli."
.......                                                                                                        syf:48
Şu büyükler çok garip oluyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...