17 Mayıs 2016 Salı

KÜÇÜK PRENS

BÜYÜKLER BÖYLEDİR İŞTE...
Ne kadar hüzünlü bir kabulleniş ve ne kadar içli bir mesaj.
Küçük Prens , yazarı Antoine de Saint-Exupery (ölümü de kitabı gibi ).
Çeviri: Cemal Süreyya ve Tomris Uyar.
 Çocuk kitabı olduğunu düşünürdüm okumadan önce,ilk okuma denememde boğulacak gibi ağlayınca okumayı bıraktım.Şimdi bitirince anlıyorum ki yaşarken hayatın bize biçtiği misyonlar bize kimliğimizi ve yaşadıklarımızı unutturuyor...
Bize göre basit olan bir hareket ,bir çocuğun geleceğini şekillendiriyor.Bazen okadar acımasız ve sığ düşünüyoruz ki,belki bir çocuğun dünyasında onarılmaz yaralara sebep oluyoruz.
Sanılmasın ki sadece kendi çocuklarımıza,akraba çocuklarına , sokakta yada herhangi bir yerde belki bir defa göreceğimiz çocukara da zararımız dokunuyor bazen..
Çocuklar ,hepiniz den kendim ve tüm yetişkinler adına özür diliyorum.Affedin bizi ...
Yetişkinler böyledir işte


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...